Demirdokum Kombi Sikayet ve Yorumlari

Kullandığınız Kombi hakkında yorum yaparak demirdöküm kombi alacaklara yardımcı olabilirsiniz.Unutmayın sizde bir zamanlar kullanıcı yorumlarını arıyordunuz?

4 yorum:

  1. istanbluda yaşıyorum 98m2 evim ve eski bina.doağlgazi yeni döşettirdik ilk gaz açılımı 28/12/2011 de oldu bugün 15/02/2012.2 kere fatura gelsi sözleşme tutarları hariç toplam gelen fatura 444 tl.bakın 2 ay bile değil zaman zarfı ilk fatura 244 tl geldi 2.si 200 tl.ortalama 50 de yaktım çok soğuklarda o da 1 hafta kadar eco modu e konumunda yaktım o da 60 oluyor.bence ekonomik değil..

    YanıtlaSil
  2. Toplam geçen sene 2 ay bu sene 2 ay kullanılan kombi son iki ayda 4 kez aynı arızayı verdi. mim sadece servis kaydı alıyor. her seferinde servis 3-4 gün sonra rica minnet geliyor. kombinin blürölü sıkışmış, bacası arızalı diyor kombiye 2 kere vuruyor kombi çalışıyor servis ücretini alıyor ve gidiyor.değiştirin parçayı garanti kapsamında kombim deyince bir daha aynı arızayı değiştiririz diyor her seferinde. her seferinde yaşlı bir kadının 3-4 gün soğukta nasıl kalacağını ve eğer kendi eşiniz çocuğunuz 3-4 gün soğukta kalsa dediğimde cevap yok. mim’e servisi şikayet ettiğimizde çaresiz zavallı bir duruma düşüyor. satış sonrası hizmetler yöneticiliğini aradığımızda bende şirket sekreteride ulaşamıyor ve beni sonra aratacağını söylüyor ama arayan soran yok.sayın demirdöküm yetkilileri benim suçum firmanıza güvenmek mi? yada siz neden o koltukları boş yere işgal ediyorsunuz. servis düzeni yok, servislerde kalite ve hizmet yok, markayı yerlere düşürmüşünüz, ss hiz. yön. telefonuna da ulaşılamıyor, geride dönmüyorsunuz kalkın gidin o koltuklardan kombinizde markanızda yerin dibine batsın.

    YanıtlaSil
  3. gülsemin sefa10 Ocak 2013 20:56

    demirdöküm neva kombi 2010 yılının kasım ayında tesisat döşenirken takılmıştır.daha sıfır kombi iken bir çok arıza vermiş gereksiz yere bikaç kez parça değiştirilmiştir.aynı şekilde gereksiz yere regülatör aldırıldı herhangibir voltaj sorunu yokken.çözümü bulamadıkça bi işlem yaptılar kombiyi değişmesi için garanti kapsamındayken sürekli farklı parçalarla uğraşılmıştır.geçen sene pek sorun yaşamadık sıcak su gelmemesi dışında.bu sene tekrar arızalar vermiştir.kasım ayında garantisi dolduğundan her gelmeleri ücrete tabi.ve 3. sene içine girdik tam verim alamadık.merkezle görüşmelerimizde anakart için ücret istiyolar fakan yine aynı sorunların olmayacağına dair garanti veremiyorlar.kısaca biz bu kombiyi istemiyoruz fakat hakkımızı aramak istiyoruz.bize yaşattıkları sıkıntı stres için,extradan ödettikleri servis ve regülatör ücretleri için,2.5 yaşında oğlumla bizi elektrik sobası yakmaya mecbur ettikleri için.sizden hakkımız için gerekli ne yapabilecekseniz yapmanızı istiyoruz.yazılacak çok şey var aslında ama kısaca durum bu şuan toplamda servis açılan makbuz sayısı 9 adet.bilgilendirirseniz seviniriz gerekirse mahkemeye vererceğiz.
    Sayın GÜLSEMIN SEFA;
    İlgi : 03/01/2013 20:32:23 Tarih ve 1789741 Nolu Başvurunuz
    Başvurunuzda yer alan konu değerlendirilmesi ve gereği için İstanbul Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı Zabıta Destek Hizmetleri Müdürlüğüne iletilmiş olup, alınan bilgi aşağıdaki gibidir. Tüketici Hakları Zabıta Amirliği 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunun 12. Maddesi alanında yetkilidir. Garanti kapsamındaki ürünlerin, kullanıcı hatası dışındaki arızalarının yetkili servisler tarafından ücretsiz olarak tamir/bakım/onarımı yapılması kanuni bir zorunluluktur. Yine aynı kanuna göre arızalı ürünlerin serviste tamir süreleri 20 iş günüdür. Bir ürünün 1 yıl içerisinde 4 ve garanti süresince 6 defa arıza yapması durumunda tüketicilerin bu ürünü geri iade etme ya da değiştirme hakkı vardır. Bu seçimlilik haklarınızdan birini kullanmak üzere, ikamet ettiğiniz ilçenin Kaymakamlık bünyesinde bulunan İlçe Tüketici Sorunları Hakem Heyetine elinizdeki belgelerle birlikte başvurmanız gerekmektedir. Hakem heyeti başvuruları ücretsiz olup, 1162 TL'ye kadar olan kararlar mahkeme kararı niteliğindedir. Yetkili servis hakkındaki şikayetinizi Bilim Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü’ne iletmeniz gerekmektedir.
    7 OCAK İTİBARİYLE KOMBİNİZİ SÖKTÜK VE ALARKO KOMBİ ALDIK DEĞİŞİM İSTEMİYOR İADE İSTİYORUZ.GEREĞİNİN YAPILMASINI ARZ EDİYORUZ.YAPILMAZSA GEREKLİ MERCİLERE YUKARIDAKİ BAŞVURU NETİCESİNE GÖRE BAŞVURACAĞIMIZI TARAFINIZA BİLDİRİRİZ.

    YanıtlaSil
  4. Demir döküm kombi arızası ve diğer markaların arıza ile tamirleri konusunda size yardımcı olabilirim. Bu yorumun altına sorularınızı yazabilir veya https://www.servisdukkani.com/kombi-servisi/ linkinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler...