Ariston Kombi Hata Arıza Mesajları

Kombiniz çalışmıyorsa

Kombinizin içindeki su azalmış olabilir, gösterge 1,5’in altındaysa suyunu tamamlayınız.
Kombinize elektrik enerjisi gelmiyor olabilir. Bu durumda şalteri ve elektrik hattını kontrol ediniz.
Gaz vanası kapalı konumda olabilir.
Kombiniz elektrik problemleri yüzünden arıza konumuna geçmiş olabilir. Bu durumda ikaz lambası yanar.
Kombiniz ateşleme yapmıyor olabilir.

Kombi çalışıyor ancak ısıtmıyor ise,
Radyatör derecesi düşük olabilir.
Radyatör dönüş borusundaki filtre kirlenmiş olabilir.
Radyatör bakımı ihtiyacından kaynaklanıyor olabilir.
Kombinin ısıya duyarlı olan parçalarında sorun olabilir.
Radyatörleriniz kapalı olabilir(Alt ve üst vana açık olmalıdır).




Kombi sıcak su vermiyor ise,
Suyu gereğinden fazla açmış veya kombinizi kış ayarında açmış olabilirsiniz. Suyu daha az açıp kombinizin yaz konumunda olup olmadığını kontrol ediniz.

Kombi patlamalı yanıyor ise,
Bu sorun kombinizin zamanında ateşleme yapmadığını gösterir. Dolayısıyla çalışma esnasında içeride fazla gaz birikir ve ani bir tutuşmayla da patlama sesi çıkarır. Bu durum kombinizin yıllık bakım ihtiyacı olduğunun göstergesidir.

Kombi ses yapıyor ise,
Kombinizin fan motorunda problem olabilir.
Kombinizin pompa motorunda problem olabilir.
Kombinizin haznesindeki suda hava olabilir.
Kombinizin sıcak su ile kaloriferi ayrıştırıcı parçalarında (üç yollu vana) hata olabilir.
Bu durum servis müdahalesi gerektiren arızalardandır.

Kombi su akıtıyor ise,
Kombinizin suyunu fazla doldurmuş olabilirsiniz (Normal değer 1,5 bar olmalıdır). Şayet fazla doldurmuşsanız boşaltınız.
Sıcak su açıldığında radyatör de ısınıyor ise,
Bu gibi arızalarda kombinizin içinde bulunan üç yollu vana(ayrıştırıcı) denen parça özeliğini yitirmiş olabilir.

Gösterge Açıklama
101 Aşırı ısınma
501 Alev yok
103 Yetersiz dolaşım
104 Yetersiz dolaşım
105 Yetersiz dolaşım
106 Yetersiz dolaşım
107 Yetersiz dolaşım
111 Yetersiz dolaşım "Doldurma tuşuna bas"
601 Egzoz dumanı tahliye arızası
305 P.C.B. arızası - Elektronik kart arızası
306 P.C.B. arızası - Elektronik kart arızası
307 P.C.B. arızası - Elektronik kart arızası
607 Anakart arızası - Hava Sirkülasyonu
677 Anakart arızası - Fan arızası

120 yorum:

  1. SEVGİLİ ARKADAŞLAR ARİSTON KOMBİM SP3 ARIZASI VERİYOR.NE YAPMALIYIM.

    YanıtlaSil
  2. Kombinizde alev kopması denen sorun olmuş olabilir bacanızı kontrol ettirirseniz bir sonuç alabileceğinizi düşünüyorum. saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kombiden sıcak su kullanabiliyorum ama maalesef petekler çalışmıyor arıza kodu yok hiç biri uyumlu değil resetleme yaptık defalarca ne yaptıysak olmadı lütfen acil dönüş

      Sil
  3. Sp3 arizasi ne

    YanıtlaSil
  4. 6p1 hatası veriyor sıcak akmıyo duman basınç anahtarı gecikmesi diyor?

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar ariston clas err 108 hatası nedir yardımcı olursanız sevinirim ..tşk

    YanıtlaSil
  6. ariston 108 err arızası veriyor ve sıcak su gelmiyor. Acil yardım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 108 su basıncı düşük demek. Kombinin altındaki mavi vanayı gevşetin. Su basıncı göstergesinde basınç 1,5 bar civarına gelince mavi vanayı tekrar sıkın. Sıcak su gelecektir. Eğer gelmez ise kombiyi kapatıp elektriğini kapatıp tekrar açın.

      Sil
    2. Su basın kombiyle 108 arızası şu yok demek sp3 arızası baca çıkmış olabilir sp1 sp2 sp3 sonra 501 hata kodu verir gazı ve bacayı kontrol edin sonra yetkili servisi arayın sahte servisi aramayın dolandırılırsınız

      Sil
    3. Sıcak su gelmiyor..Erir 108 hatası veriyor ne yapmam gerekiyor

      Sil
  7. Acill yardim lutfen egis 24 lu kombim sp1 ve 2 ariza diyor neden olabilir kulanma kilavuzunda boyle bir hata kodu yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kombinizin ateşleme düzeneğinde problem var demektir

      Sil
    2. Sp1 sp2 sp3 arza kodu değildir zaten onlar ateşleme oluyo

      Sil
  8. 108 hata kodu verıyor ve bulamıyorum yardım lutfen

    YanıtlaSil
  9. 108 hata kodu verıyor ve bulamıyorum yardım lutfen

    YanıtlaSil
  10. DAMLA İSARETİ HALİNDE ÜZERİNDE ÇARPI İŞARETİ VAR ONUN BULUNDUĞU KONUM KIRMIZI IŞIK YANIYOR SICAK SU GELMİYOR KOMBİ DİREK ARIZAYA GEÇİYOR ÇALIŞMIYOR SEBEBİ NEDİR

    YanıtlaSil
  11. DAMLA İSARETİ HALİNDE ÜZERİNDE ÇARPI İŞARETİ VAR ONUN BULUNDUĞU KONUM KIRMIZI IŞIK YANIYOR SICAK SU GELMİYOR KOMBİ DİREK ARIZAYA GEÇİYOR ÇALIŞMIYOR SEBEBİ NEDİR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kombi su basıncı düşmüş olabilir.kombiye altındaki vanadan su basılmalı basıncını 1.5 yapmalı.

      Sil
    2. Kombi su basıncı düşmüş olabilir.kombiye altındaki vanadan su basılmalı basıncını 1.5 yapmalı.

      Sil
  12. aynı sorun bende de var? acaba nasıl çözdünüz?

    YanıtlaSil
  13. Arkadaslar sp1 sp2veap3 kombi iyonizasyom yapmoyor demektir yani ..
    Yanma odasi kapi agzinda bulunan celik cubuk elektrot vardir kart bu cubuga dusuk voltaj elektrik gonderir
    Buna bagli kablo gevsemistir.. Hafif oynatin sorun cozulecek

    YanıtlaSil
  14. Arkadaslar sp1 sp2veap3 kombi iyonizasyom yapmoyor demektir yani ..
    Yanma odasi kapi agzinda bulunan celik cubuk elektrot vardir kart bu cubuga dusuk voltaj elektrik gonderir
    Buna bagli kablo gevsemistir.. Hafif oynatin sorun cozulecek

    YanıtlaSil
  15. Arıstona Yoguşmalı kombi yıllık bakımı nasıl yapılır veya fılmı varmıdır teşekurler

    YanıtlaSil
  16. Genus duman gecikmeli ateşleme yazıyor , ne yapmalıyım selam

    YanıtlaSil
  17. 3p9 arıza kodu ne anlama geliyor ve ne yapmak gerekir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllık bakım uyarısı anlamına geliyormuş. Servis yıllık bakıma geldiği halde bu bilgiyi girmediği i,çin uyarı çıkmış

      Sil
  18. Merhaba bende ariston genus pr var sıcak suya geçecekken d yerine h işareti geliyor ve sıcak suyu vermiyor hata nedir acaba

    YanıtlaSil
  19. 108 basınç düşmüş demek

    YanıtlaSil
  20. 108 basınç düşmüş demek

    YanıtlaSil
  21. 3P9 ARİSTON GENUS PERİMEUM EVO .HATA KODUNU NE ANLAMA GELİYOR.birde bakım uyarısı veriyor.geçen yıl aldık ,servis bakım ücretli diyor doğrumu?

    YanıtlaSil
  22. merhabalar genus premium kombim var kombi pompa post sirkülasyonu yazıyor ekranda ve uzun süre çalışmıyor ve haliyle petekler ısınmıyor kombi nedendir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayni sorun bendede var cozum bulabildinizmi

      Sil
    2. malesef şuan bulamadım siz bukursanız bilgi verirseniz sevinirim

      Sil
    3. aynı kombi var ve aynı sorunu bende yaşıyorum arkadaşlar çözüm bulabildinizmi acaba?

      Sil
    4. Sorununuz cozuldumu bende aynı durumdayım yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler

      Sil
  23. merhabalar genus premium kombim var kombi pompa post sirkülasyonu yazıyor ekranda ve uzun süre çalışmıyor ve haliyle petekler ısınmıyor kombi nedendir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorununuz cozuldumu bende aynı durumdayım yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler

      Sil
  24. 6p1 hatası veriyor sıcak akmıyo duman basınç anahtarı gecikmesi diyor?
    Ne yapmamız gerekiyor?

    YanıtlaSil
  25. ariston yoğuşmalı kombim 612 fan hatası veriyor sorun ne olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Clas premium evo kombide Aynı sorun bende de vardı kitapçığında bu kod yoktu. Kombi ön beyaz kapağı söktüm onun altındaki gri kapağı da söktüm. Sol üstte ucu boşta olan şeffaf bi boru var kıvrılıp birbirine yapışmış düzelttim çalıştı

      Sil
  26. Kombi clas 24 kw yoğuşmalı
    Önce sp1-sp2 -sp3 hataları veriyor
    Sonrada 504 arızası veriyor ve kombi yi ev soğuduğu için durmuş vaziyette buluyoruz , servisi arıyorum reset çek önemli birşey yok diyor. Günde 7-8 defa tekrarlıyor. Lütfen bir yardım talep ediyoruz .tşklr

    YanıtlaSil
  27. 3p9 bakım kodu ama nasıl sıfırlanır bilmiyorum bilen varsa söylerse duacı olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okey ve geri tuşunu basılı tutun önünüze şifre gelecek.234 girin.gelen menüden yapılandırma sihirbazına girin.kombi çıkacak.ok deyin servis seçeneklerine girin.servis uyarısı resetleme gelecek.ok leyin.evet i seçin tamamdır.

      Sil
    2. dediğiniz gibi yaptım ama kombi yerini bulamadım yardımcı olurmusunuz

      Sil
  28. Yıllık bakım yani servisici hersene para almak için yapıyor
    ..

    YanıtlaSil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  30. Arkadaşlar belki bir kişiye yardımım olur diye yazıyorum. Bugün Ariston kombim 504 hata kodu verdi ve "Alev kopması" uyarısı verdi. Nedeni baca yerinden çıkmış. Fırtına nedeniyle yerinden çıkan bacayı sabitledim ve kombim çalışıyor. Böyle hata kodu alanlar direkt bacaya baksınlar.

    YanıtlaSil
  31. merhabalar ariston talia green kombim var kombi "kalorifer pompa post sirkülasyonu" yazıyor ekranda ve önce çalışıyor 10-15 saniye sonra alev duruyor hata kodu vermeden "kalorifer pompa post sirkülasyonu" yazıyor ve haliyle petekler soğuyor nedendir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorununuz cozuldumu bende aynı durumdayım yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler

      Sil
  32. aristo clas kombim 304 hata kodu veriyor arkadaşlar ne yapmalıyım bilen varsa yardımcı olsun lütfen

    YanıtlaSil
  33. Ariston genus kombi ateşleme yaptıktan kısa bir süre sonra 104 ve 1P1((Sirkulasyon ya da su durumu) arızası veriyor.Reset atıyorum ama çözüm olmadı.Yardımcı olabilecek bi arkadaş var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sirkülasyon pompası bozuk yada fılıtre yada esanjor tıkalı uc yollu motorda takılı kalmış olabılır

      Sil
  34. ARKADAŞLAR ERROR 504 ARIZASI NEDİR ACABA YARDIMCI OLURMUSUNUZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar belki bir kişiye yardımım olur diye yazıyorum. Bugün Ariston kombim 504 hata kodu verdi ve "Alev kopması" uyarısı verdi. Nedeni baca yerinden çıkmış. Fırtına nedeniyle yerinden çıkan bacayı sabitledim ve kombim çalışıyor. Böyle hata kodu alanlar direkt bacaya baksınlar.

      Sil
    2. Çok teşekkürler 504 hata kodu yüzünden sürekli kapanıp ses yapan ariston kombi bacası yerinden çıkmış.

      Sil
  35. 6p1 err veriyor arkadaşlar sorun nereden olabilir regülatör voltaj düşürücü taktırdım ama yine olmadı yardım acil çocuk donuyor

    YanıtlaSil
  36. 504 eror ne anlama geliyor resetleyice çalısıyor 3-4 saat sora yine aynı eror

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ateşleme arizasi bir bakim yaptir ateşleme hattına haktır

      Sil
  37. Atisto kombi sp3 eror yaziyor sonrada 504 eror yaziyor ve kombi duruyor, gunde 5-6 reset cekiyorum bacayi kontrol ettim duzelmedi yardimci olabilecek var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ateşleme yapmıyor gaz gelmiyordu
      Yada ateşle uçları temizlenmelidir

      Sil
    2. Bizde de aayni sorun var nasıl hallettiniz yada halledebildiniz mi

      Sil
  38. Slm arkadaşlar 607 arıza kodu nedir. Ariston kombi

    YanıtlaSil
  39. genus evo kombi 1p1 hatasi veriyor ve sicak su gelmiyor ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  40. Sp3 hatası nedir bilen varmı

    YanıtlaSil
  41. 110 error yazıyor.bir türlü sıcak su akmıyor.devamlı reset veye 1P1 Noşdu kombiye

    YanıtlaSil
  42. Kombim 302 GP gıu iletişim hatası veriyor ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de aynı sorun var nasıl çözdünüz acaba

      Sil
    2. Çözdünüz mu hocam 302 hatasini

      Sil
    3. Sorunu cozdunuzmu 302

      Sil
  43. F10 hatası ne demek ne yapmam gerek iyi akşamlar

    YanıtlaSil
  44. Kombim 108 err hatasi veriyor bar düşmüş yukseltecem ama su almiyor kombim nerde sorun var yardim lutfen

    YanıtlaSil
  45. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 108 hata pardon suyu acsamda kapatsamda ayni

      Sil
  46. Pompa post sirkilasyonu diyip isitmitor kombi ne yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meraba onur bey bendede ayni sorun vardi petekleri tektek sokup temizledim kombiyi soktum kazan odasini atesleme sistemini filitrelerini fanini temizleyip tekrar taktim suan ve havalarini aldim ve suan guzel calisiyor bunlari yapmadan once 50 ye ayarladigim kombi 47 deyince bir anda sogumaya derecesi dusmeye basliyordu simdi ise istedigim dereceye ulasiyor yaziya gelince o yazi hala duruyor fakat biraz arastirmadan sonra yazinin hata olmadigini anladim mesela 48 e ayarli kombiniz ve isitma yazisi ve alev isaretiyle kombi isiniyor ve 51 dereceye kadar yukseldikten sonra bu yazi giriyor devreye bu yazinin anlami ise isitma isleminin bittigi suyun peteklerde devir daiminin basladigini anlatiyormus bu yazi ve derece 39 oldugunda tekrar isitma yazisi geliyor ve 51 olana kadar devam ediyor sonrasina bu yazi tekrar gelerek bu olay boyle surup gidiyor

      Sil
    2. Arkadaşlar merhaba. Kullanmış olduğum genus pre 24 kombim bahsetmiş olduğunuz sıkıntının aynısını yapmaya başladı. Tanıdık ve tanımadık 4-5 servis kontrol etti ve ne yazık ki hepsi farklı arıza bildirdi. Nitekim hiçbiri çözüme ulaştıramadı. Kendi çabam ile peteklerin ve kombinin bütün bakım ve temizliğini yaptım. Sorun hala devam ediyor. 50 ye ayarladığım kombi ilk önce 55 seviyelerine kadar ısıtıyor sonra pompa post sirkilasyonu deyip 20 derecelere kadar düşüyor ve bu şekilde ısıt-soğut olarak çalışıyor. Petek su ısısını sabit sıcaklıkta tutamıyor. Bilgisi olan yardım ederse sevinirim.

      Sil
    3. Sorununuz cozuldumu bende aynı durumdayım yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler

      Sil
    4. Sorununuz cozuldumu bende aynı durumdayım yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler

      Sil
  47. Arkadaşlar merhaba. Kullanmış olduğum Ariston genus premium 24 kombi 50 ye ayarlıyorum, ilk önce 55 seviyelerine kadar ısıtıyor sonra pompa post sirkilasyonu deyip 20 derecelere kadar düşüyor ve bu şekilde ısıt-soğut olarak çalışıyor. Petek su ısısını sabit sıcaklıkta tutamıyor. Tanıdık ve tanımadık 4-5 servis kontrol etti ve ne yazık ki hepsi farklı arıza bildirdi. Nitekim hiçbiri çözüme ulaştıramadı. Kendi çabam ile peteklerin ve kombinin bütün bakım ve temizliğini yaptım. Sorun hala devam ediyor. Tahminim ayarlar ile alakalı olabilir. Kombiyi reset leme veya fabrika ayarlarına getirme söz konusu olabilir mi? Bilgisi olan yardım ederse sevinirim.

    YanıtlaSil
  48. arkadaşlar merhaba. kombim 612 hatası veriyor yardımcı olabılır mısınız acaba

    YanıtlaSil
  49. Arkadaşlar merhaba,
    Kombim ip2 ve 109 hatası veriyor acaba sorun nedir bilen var mı? Yardımcı olabilirseniz çok iyi olur

    YanıtlaSil
  50. Kombımde re yazısı yazıyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  51. 1p4 su doldurması gerekiyor yazıyor. Ve 108 hatası. Mavi vanası açtım bar falan yükselmedi su buzzz

    YanıtlaSil
  52. arıston genus Isıtma sistemi hata kodu 302 "iletişim hatası" gösterir ve hiç başlamıyor

    YanıtlaSil
  53. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  54. Merhaba arkadaşlar. Ariston yoğuşmalı kombide bi sorun var. 3 kez ateşlemeyi deniyor, başarısız olunca 501 error hatası veriyor. Bir de kombinin içinde boşlukta su birikiyor. Sorun ne olabilir?

    YanıtlaSil
  55. 3p9 nasıl çözülür yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil
  56. 3p9 servis bakımı yazıyor bakım yaptırdım bakım yapan şahıs telefonunu kaybettim yardımcı olursanız sevinirim not eylülde bakım yaptirmistim

    YanıtlaSil
  57. Merhaba benim kombi full yazıyor su ısıtmıyor

    YanıtlaSil
  58. 5p6 hatası veriyor. Bu ne hatası bilen var mı

    YanıtlaSil
  59. 3p9 nasıl resetleyeceğim. Servis durumdan bihaber. Bari siz anlatın.

    YanıtlaSil
  60. Kombi de reset ışığı yandı daha sonra resetledim bu defa SPI yazdı ekranda bari kontrol ettim 1.5 da ve suan sıcak su vermiyor kombi ve hâlâ SPI yazıyo ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  61. ariston class one kombim var 501 hatası verdi resetledim sp1 ve sp 2 de ateşleme yaptı olmadı sonra su barını arttırdım yine çalışmadı sorun nedir

    YanıtlaSil
  62. Ariston genus kombi birkaç dakika çalışıyor Kalorifer pompa post sirkülasyonu yazıyor ve petekler soğumaya başlıyor.. ne yapmalıyım yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  63. Ariston kombi Arıza Kodu 302: GP ile GIU arasında ki iletişim sorununu belirten bir arıza kodudur bu arızayı veriyor nasıl çözüm bula bilirim bu arıza nedir

    YanıtlaSil
  64. 504 arızası veriyor kombi başta çalışıyor yogusmaya gectimi sp1sp2sp3 diyor ondan sonra 504 arızası veriyor ilk takildigindanbveri patlamalı çalışıyor

    YanıtlaSil
  65. 302 yazıyo iletışim hatası nedır

    YanıtlaSil
  66. Ariston kombim sıcak suyu açtığımda ateşliyor daha sonrasında 101 104 ve 1p1 hatası veriyor kombiyide epeydir açmamıştım yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  67. kombi sp3 arıza verdi kapattım açtım birde reset yaptım şimdilik bir sorun yoktur umarım tekrar olmaz bilgi veren olursa sevinirim.tsk.

    YanıtlaSil
  68. Arıston kombim 302 hatası veriyor ne anlama gelşr acaba

    YanıtlaSil
  69. 5p6 arıza gösteriyor vede sürekli 501 hata veriyor servis çağırdım yazılım kartı bozuk dedi

    YanıtlaSil
  70. 5p6 arıza gösteriyor vede sürekli 501hata veriyor servis çağırdım yazılım kartı bozuk dedi

    YanıtlaSil
  71. Ede 309 hatası veriyor bazen resetleyince çalışıyor nedenini bilen varmı teşekkürler

    YanıtlaSil
  72. 309 hatasini bilen varmi

    YanıtlaSil
  73. 611 uyarısı nedir? En az 5 kere resetledik tekrar tekrar çıkıyor

    YanıtlaSil
  74. Hocam merhaba 612 reset diye biseycikiyor hata nedir ne yapmamız lazim

    YanıtlaSil
  75. Ariston genus one 5p6 hatası veriyor

    YanıtlaSil
  76. Ariston genaus one 5p6 no flame alev eksik arıza gösteriyor sorun nedir

    YanıtlaSil
  77. merhaba arkadaşlar ariston kombim 506 arıza veriyor sebeb nedir arıza nerdedir

    YanıtlaSil
  78. Merhaba kombi eror 309 hatası veriyor nedir bu arıza teşekkürler

    YanıtlaSil
  79. Ariston kombi hata kodları, kombide meydana gelen kombi arızalarını gösteren hata kodudur. Kombi arızaları mutlaka kombi yetkili kişiler tarafından tamir edilmesi gereken bir işlem olduğundan dolayı, https://temkombiservisi.com ve diğer işletmelerden yardım almanızı öneriyoruz.

    YanıtlaSil
  80. Biz istanbul Esenler de kombi tamiri yaparken buradan kombi hata kodlarından istifade ediyoruz.

    YanıtlaSil
  81. Bu kodlar eca marka kombiler içinde geçerli mi acaba?

    YanıtlaSil
  82. Kombi servisi ve kombi bakımı konusunda deneyimli olsak bile, böyle yararlı bilgiler ile tecrübelerimizi daha da ileri bir düzeye taşıyoruz. Teşekkürlerimi iletiyorum.

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler...